גירושין בשל רומן

כל עורך דין גירושין נתקל בשאלה השכיחה הזו: "איך אני אמורה להתנהג – כשאני חושדת שבעלי מנהל רומן?"

במידה והנושא עלה בראשך, את בוודאי חושבת מה לעשות. מאחר ומדובר בנושא רגיש, כדאי שתנהגי באיפוק. אין צורך להחמיר את המצב. הנה כמה טיפים של עורך דין גירושים:

אל תסתערי בהאשמות לפני שיש לך הוכחות. לפעמים, גם אינטואיציה חזקה יכולה להיות מוטעית. רק בגלל שאת חושבת שבעלך בוגד, אין זה אומר שהוא אכן עושה זאת. אין צורך לקפוץ למסקנות בגלל מספר טלפון אשר שורבט על פיסת נייר. אל תתחילי בבלגן, לפני שיש לך הוכחות מוצקות.

עו"ד גירושין, אשר שמע אינסוף מקרי בגידות שהובילו לגירושין, מספר, אילו סימנים מחשידים כן צריכים לעורר את חשדך: אם בעלך מתנהג בצורה לא רגילה, לאחרונה, יתכן שאת צריכה לבדוק את העניינים לעומק ולראות מהו המקור לשינוי.

הסתכלי על חשבונות הפלאפון שלו. בדקי האם יש חיוגים רבים למספר פלאפון. בדקי את פירוט כרטיסי האשראי שלו – האם יש שם חיוב משונה? ככל שתמצאי יותר סימנים מחשידים, תהפכי ליותר חשדנית. אם הספק נהיה גדול, הגיע הזמן להתעמת עם בעלך ולשאול בפשטות: "מה קורה כאן?"

חשוב לציין, שאם את רוצה להתגרש, עליך להתייעץ עם עורך דין גירושין, לפני שאת מתעמתת עם בעלך. הייעוץ הזה חשוב כדי להכין אותך לבאות. עורך דין גירושין יספר לך על זכויותיך וימליץ לך לגבי צעדיך הבאים. אל תפתחי בעימות לפני שעורך דינך מאשר, ובוודאי שאל תנסי ליצור קשר עם האישה האחרת.

במידה ויש לך "אור ירוק", עורך דין גירושין ממליץ לדבר עם הבעל באופן הגיוני ומאופק. הוא מסביר את ההיגיון שבכך: כאשר תאשימי את בעלך ותדחקי אותו לפינה, הוא ירגיש מתגונן ויש פחות סיכוי שהוא יחלוק איתך אינפורמציה לא נעימה. כאשר תראי הגיונית ויציבה נפשית, הוא ירגיש נוח יותר לספר לך את האמת, בידיעה שלא תשתגעי ותתחילי לנפץ כלים על הקירות. לכן, שמרי על קור רוח. זאת הדרך שבה תשיגי את מה שאת רוצה. גישה זו חשובה במיוחד, במידה ואת עדיין רוצה להציל את מה שנשאר מנישואייך.

אך לעיתים, גם גישה מאופקת לא תניב תוצאות. במקרים כאלו, תרצי לשכור חוקר פרטי. אם התנהגותו של בעלך אומרת לך כי הוא בוגד אך הוא מכחיש, הניחי לחוקר מיומן לברר את האמת. רק חוקר פרטי יוכל לאמת או להפיג את החשדות. אל תעקבי אחר בעלך. כך רק תעוררי את חשדו.

כל ראייה שתימצא, עשויה לשמש נגד בעלך בבית המשפט. אם זו ראיה קבילה בבית משפט, היא שווה כל שקל שאת משלמת לחוקר.

*** המאמר נכתב בחסות עו"ד גירושים יעקב בלס – משרד עורכי דין לענייני משפחה וגירושים.

Written by עו"ד שרונה בן זאב ענייני משפחה ומגשרת

נישואין לא אמורים להיגמר בגירושין ועם זאת רבים הם מאוד מקרי הגירושין בחברה הישראלית. תהליך הגירושין הוא תהליך מסובך ומורכב כיוון שהוא משלב בתוכו כמה וכמה גורמים, עולמות וחוויות. מצד אחד הוא עניין רגשי מאוד – האהבה שהייתה ונעלמה, הילדים שמתמודדים עם פירוק המשפחה, מטענים שנצברו במהלך השנים, תחושות של כעס, כישלון וגם תקווה ועוד. מצד שני מדובר בעניין שכלי וטכני מאוד – חוקי משפחה, בית משפט, הסכמי ממון, חלוקת רכוש, הסדרים ותקנות. הייחודיות של דיני משפחה בכלל ותהליכי גירושין בפרט מציבה אתגרים מיוחדים ולא פשוטים בפני מי שנכנס לתוך העולם הזה. כאשר אנחנו מגלים את העולם של דיני המשפחה אנחנו זקוקים ליד מסייעת שתוביל אותנו בבטחה בתוך העולם הזה. עורך דין לענייני משפחה עוסק בתחום סבוך ורגיש ולכן אנחנו זקוקים למי שיידע כיצד להתמודד עם המקרים המורכבים ביותר, בזכות ידע מקצועי, ניסיון והבנה של התחום המשתנה הזה. עורכת הדין שרונה בן זאב היא עורכת דין לענייני משפחה (.LL.B), ומגשרת מוסמכת מטעם לשכת עורכי הדין. עו"ד בן זאב היא הבעלים של "משרד עו"ד שרונה בן זאב", שיושב בבניין אבגד שבמתחם הבורסה בר"ג ובמגדל צמרות בהרצלייה. עורכת דין בן זאב היא בעלת ניסיון רב בניהול תיקי גירושין מסובכים, בייצוג לקוחות בבתי משפט ובבתי דין רבניים. כמו כן היא בעלת ניסיון רב בכל הנוגע לכתיבת צוואות, לטיפול בירושות, לטיפול בהסכמי ממון ובהסכמים נוספים. המשרד של עו"ד בן זאב הוא משרד בעל ניסיון רב בכל התחומים של דיני משפחה. המשרד מטפל בעשרות תיקי משפחה כל שנה במקצועיות וביעילות. צוות המשרד מספק שירות דיסקרטי, מקצועי ואדיב. משרד עורכי הדין עובד יחד עם מומחים שונים שמשלימים את מעטפת הייצוג: פסיכולוגים, רואי חשבון, יועצים זוגיים, חוקרים פרטיים, ושמאי מקרקעין. את דרכה המקצועית החלה עורכת הדין בן זאב בהתמחות אצל כבוד השופטת אסתר שטיין, בבית המשפט לענייני משפחה בראשון לציון. היא המשיכה אצל כבוד הרשמת רבקה ארד, ראש ההוצאה לפועל בראשון לציון. במהלך לימודי המשפטים התמחתה בדיני משפחה, והתנדבה במוקד סיוע בענייני משפחה בבית משפט השלום בראשון לציון. בזכות הניסיון המגוון זה בדיני המשפחה, עורכת הדין בן זאב מכירה את מערכת המשפט לענייני המשפחה מכמה וכמה היבטים ומכמה זוויות. היכרות מעמיקה זו מאפשרת לה לסייע ללקוח בכל השלבים במהלך הגירושין.

Leave A Reply

דילוג לתוכן