תוכנה לניהול עסק – הקריטריונים שאסור לוותר עליהם

תוכנה לניהול עסק – הקריטריונים שאסור לוותר עליהם

גם העסק האיכותי ביותר מבחינת מוצריו ושירותיו לא יוכל לשרוד לאורך זמן ללא ניהול נכון. עסק שכזה לא ינצל לעולם את מלוא הפוטנציאל, לא יתפתח בצורה נבונה ובסופו של דבר יישאר הרחק הרחק מאחור. יותר ויותר בעלי עסקים מבינים את משמעות העניין ואם בעבר הסתפקו בשיטות פרימיטיביות יחסית לניהול העסק שלהם, הרי שכיום הם אינם מתפשרים על פחות מתוכנה ממוחשבת. תוכנה לניהול עסק יכולה לעשות את כל ההבדל בין כישלון חרוץ להצלחה עסקית כבירה, ואנו כאן על מנת לסקור עבורכם את הקריטריונים שיבטיחו לכם הצלחה.

תוכנה לניהול עסק עם מערכת crm מובנית

תוכנת ניהול איכותית אמורה לכלול ממשקים רבים שיאפשרו להנהלה לשלוט בכל מישורי העסק בצורה יעילה ומושכלת. מרבית התוכנות יכללו בתוכן מערכות לניהול משימות, הנהלת חשבונות, ניהול עובדים, ניהול מלאי המחסן ועוד. על מנת לייעל את יכולת הניהול שלכם אפילו עוד יותר, הקפידו לבחור בתוכנה שכוללת בנוסף גם מערכת crm מובנית. מערכת זו נועדה לנהל את מערך קשרי הלקוחות שלכם בצורה מיטבית כך שהעובדים שלכם יוכלו להעניק שירות מעולה והלקוחות שלכם יהיו מרוצים מאופן קבלת השירות. היתרון הגדול של המערכת טמון בכך שהיא מאפשרת לקבוע נהלי עבודה ברורים כך שעובדי השירות שלכם יכולים להרגיש ביטחון רב יותר בעבודתם. המערכת עצמה קלה ללמידה ולאחר קליטת הנתונים הראשונית (בניית תיקי הלקוחות) כמעט הכל מתבצע באופן אוטומטי (תזכורות חזרה ללקוחות, מבצעים חודשיים ללקוחות מועדפים וכו') וניתן להכניס עובדים חדשים בקלות למערך השירות. תוכנה לניהול עסק מסוג מתקדם תכלול בממשק ה-crm שלה גם תמיכה בתהליכי השיווק, כך שהיא מסוגלת לקלוט לידים מכל האפיקים הרלבנטיים ולהעביר לכם נתונים עדכניים לגבי אחוזי ההצלחה של קמפיינים פירסומיים, לזהות נקודות חולשה ועומסים ולאפיין מגמות למיניהן.

מעבר חופשי בין ממשקים על פי הרשאה

עוד קריטריון חשוב בבחירת תוכנה לניהול עסק הוא בחירה בתוכנה שתאפשר לבעלי ההרשאות המתאימות לעבור בין הממשקים השונים בצורה עצמאית וללא שום מגבלה. בצורה זו ניתן לעבור בין ממשקי המחלקות השונות בצורה נוחה לשם מתן השירות וביצוע העבודה השוטפת (למשל בדיקת מלאי המחסן על ידי נציג השירות) במקום להיתקע במעבר בין מערכות שונות או להיות תלויים באנשי מחלקה אחרת. אפשרות זו אף מאפשרת לכם כמנהלים לקבל את כל המידע הנדרש בלחיצת כפתור פשוטה (דוח"ות למשל) מבלי לערב את העובדים או מנהלי המחלקות ולבזבז זמן עבודה יקר.

Written by GoArticle

Leave A Reply

דילוג לתוכן