סוככים: למי הם מתאימים (ולמי לא)

האם יש לכם גינה צמודה? עצם העובדה שאתם ברי מזל ואוחזים בגינה, לא אומרת שתשתמשו בה. רוב הגינות חשופות לשמש חזקה, אשר מגרשת את בעליהן לצל ולקרירות בתוך הבית.  לכן, אנשים רבים חולמים על סוככים.

האם גם אתם מפנטזים על סוככים, על היום שבו תצאו קצת מהבית ותשבו בחוץ? חשוב לדעת, כי סוככים לא מתאימים לכל אחד. ישנם אנשים שפשוט לא מתחברים לכל ההווי של הטבע, מתרחקים ממנו. במקרים כאלו – חבל על ההשקעה. איך תדעו האם אתם שייכים לסוג האנשים האלו?

האם אתם אוהבים להרגיש כחלק מהטבע? סוכך מיועד לכל מי שאוהב את גינתו ורוצה להפיק ממנה את המקסימום. כל מי שנהנה מהשהייה בטבע, שהולך יחף כדי להרגיש קרוב יותר לאדמה. כל מי שנזהר, שלא לדרוך בטעות על חיפושית, שמסתובבת לה בעצלתיים. סוכך מיועד למי שלא מפחד מהטבע, למי שרוצה להיות חלק ממנו. אם אתם רוב הזמן יושבים ספונים בביתכם ואינכם רואים צורך לצאת לגינה, לפארק רחב ידיים בשכונה, לחוף ים עם רחש של גלים מתנפצים, כנראה ששום דבר לא יוציא אתכם מביתכם, גם לא סוככים…

האם יש לכם חרדת פריחות? ישנם לא מעט אנשים אשר רגישים מאוד למגע של דשא וצמחייה. כל מגע כזה עלול לגרות את עורם הרגיש ולגרום לחוסר נוחות קיצונית. הם מפתחים אדמומיות ותחושה מעקצצת. לא משנה אם הסיבה היא פסיכוסומאטית או פיזית, הם ידירו את רגליהם מכל סביבה כפרית באשר היא וישבו להם בנוחיות ביתם, רחוק מצמחייה מגרדת.

האם אתם חוששים מחרקים? אם פיתחתם במהלך השנים פוביות אודות עכבישים, נחשים, נמלים, ג'וקים, חרגולים ועוד – יתכן שתראו בגינה שלכם מן ג'ונגל פראי מלא ביבחושים שזוממים להתקיפכם. רק עצם השהיה בגינה תגרום לעורכם לעקצץ, בשל הפחד על החרקים שבאים לחקור אתכם. כמובן שגם סוכך לא יסייע לפזר את הפחדים.

חבל שאנשים רבים רואים בחרקים מטרד, ולא חלק חיוני מהטבע, אשר מסייע לשמור על איזון. לכל חרק יש תפקיד באיזון האקולוגי. מי שנהנה מעולם הטבע העשיר בגינתו, יוכל לנוח לו מתחת לסוכך ולהתבונן בעניין רב על דיירי המשנה שלה. חרקים הם יצורים מופלאים עם שגרה יומית קבועה ומרתקת לצפייה.

האם אתם חרדים מלכלוך? סוככים הם הפתרון המושלם לאנשים שאוהבים להתכופף ופשוט לשבת על הדשא. הם צריכים רק צל נעים, דשא רך, ספר או עיתון נחמד וזהו! רשרוש העלים והעצים וציוץ הציפורים משמש כמוסיקת רקע נפלאה. אך יש אנשים שרוכשים את בגדייהם באלפי שקלים ומקבלים חרדה רק מעצם המחשבה על שהייה בקרבת אדמה ובוץ מלכלכים. גם סוככים לא ישנו את דעתם. 

Written by אביב יועצים

Leave A Reply

דילוג לתוכן