כלים חד פעמיים – כלי העץ מול כלי הפלסטיק

כלים חד פעמיים – כלי העץ מול כלי הפלסטיק

במשך שנים רבות לימדו את כולנו שבחיים ישנן שתי אפשרויות – יקר ואיכותי או זול ובעל איכות לוקה בחסר. אם גם אתם עדיין חושבים שקביעה זו רלוונטית ונכונה, כנראה שטרם נתקלתם בכלי העץ החד פעמיים החדשים, שמנצחים בנוק אאוט את כלי הפלסטיק של פעם ומוכיחים שלפעמים, רק לפעמים, לא חייבים לשלם על איכות ביוקר. אז באלו כלים חד פעמיים מדובר? ולמה הם כה אהובים על בעלי חברות קייטרינג בפרט ואנשים בכלל שאוהבים את כדור הארץ והסביבה? כל התשובות בשורות הקרובות שלפניכם.

כל היתרונות של כלים חד פעמיים מעץ

הצורך ביצירת כלים חד פעמיים חדשים נולד עקב מספר חסרונות של כלי הפלסטיק הישנים. ראשית כל, נוחות השימוש בהם לוקה בחסר. כוסות שנמסות ומעוותות צורתן במגע ממושך עם נוזל חם; צלחות ששוקעות מטה כאשר משקל המנה או הטמפרטורה שלה גבוהים מדי; סכינים ומזלגות שנשברים בקלות; וכפיות שמחקות את עבודתו של אורי גלר ומשנות צורתן ביציאה מכוס הקפה. את כל אלו פתרו כלי העץ בקלות, בזכות היותם חזקים ובעלי רגישות נמוכה לטמפרטורות קיצוניות. חיסרון משמעותי נוסף בכלי הפלסטיק טמון בהיותם בלתי-מתכלים ואינם ניתנים לשימוש חוזר, מה שהופך את השימוש בהם לכזה הפוגע בכדור הארץ ובסביבה. כלי העץ, לעומתם, נהנים מהשילוש הקדוש האהוב כל כך על אימא אדמה: מתכלים, ניתנים לשימוש חוזר ואין צורך בהפרדתם בפסולת.

על כל אלו תוסיפו את העובדה שבכלי הפלסטיק התגלו חומרים שונים העלולים לגרום למחלות סרטניות ברמת חשיפה גבוהה, וזה עוד לפני שדיברנו על כל נושא הנראות – כלים חד פעמיים מעץ פשוט נראים הרבה יותר טוב, והרי לכם כלל הסיבות מדוע הכלים הללו הפכו להצלחה מסחררת. נושא המחיר נותן רק את החותמת הסופית ל"נוק אאוט" של כלי העץ על הפלסטיק: בשל העובדה שעצים הם חומר הקיים בכמויות אדירות ברחבי הטבע והעולם, לצד עלויות ייצור מופחתות, בשורה התחתונה מחירי כלי העץ לא גבוהים משמעותית מכלי הפלסטיק, ובמקרים רבים אף שווים וזולים מהם במידה ורוכשים בצורה סיטונאית.

אז אילו כלים חד פעמיים קיימים בקולקציה החדשה? הכל מהכל. סכו"ם, צלחות בגדלים שונים, קערות וקעריות, ספלים, קערות הגשה, מקלות שיפוד, כוסות ליין, אריזות טיק אוויי, כפות הגשה, קונוסים מנייר, כוסיות קינוח ושלל מוצרים וכלים נוספים, החל ממחירים של שקלים בודדים.

התקדמו לעתיד של הכלים החד פעמיים. התקדמו לכלי העץ ולא תתאכזבו.

Written by GoArticle

Leave A Reply

דילוג לתוכן