השכרת טנדר להובלה או הזמנת חברת הובלות מקצועית – מה עדיף?

השכרת טנדר להובלה או הזמנת חברת הובלות מקצועית – מה עדיף?

בפני מי שמעוניין לבצע הובלה של חפצים ממקום למקום עומדות מספר אפשרויות. בעוד האפשרות לבצע את ההובלה באמצעות הרכב הפרטי כמעט תמיד אינה אפשרית או כדאית, הרי שניתן להזמין חברת הובלות מקצועית על מנת שזו תבצע את המשימה עבורכם ובתשלום או להשכיר טנדר מתאים ולבצע את העבודה באופן עצמאי לגמרי. האם השכרת טנדר להובלה בכלל עדיפה על חברת הובלות מקצועית? להלן השיקולים לכאן ולכאן.

הזמנת חברת הובלה

לאורך שנים ברירת המחדל היחידה למי שאינו מחזיק במשאית או בטנדר הייתה לפנות אל חברת הובלות לשם ביצוע הובלה מסויימת. אין ספק כי חברות אלו מתנהלות בצורה מקצועית, מסוגלות לארוז את החפצים שלכם ברמה גבוהה ולבצע את המשימה במהירות וביעילות, אך המחיר כמובן בהתאם. השכרת טנדר להובלה היא אפשרות שנועדה לחסוך עבורכם את הכסף הזה אך יש לקחת בחשבון כי היא אינה יכולה להחליף עבודה מקצועית של מובילים. לכן, בבואכם לבחור מבין שתי האפשרויות עליכם לשאול את עצמכם את מספר שאלות מרכזיות כגון – מהי מורכבות העבודה, האם מדובר בהיקף גדול מדי מכדי שתוכלו לעמוד בכך בעצמכם, מהי הנגישות למקום ההובלה ונקודת הפריקה והאם עומדים לרשותכם כלי העבודה המתאימים (לעיתים חייבים מנוף) וכוח האדם הרצוי (חברים או בני משפחה).

השכרת טנדר להובלה

ובכן, כל עוד כוחכם במותניכם ואתם לא מוגבלים מבחינת הצורך במנוף או כלי מקצועי אחר שאין להשיג באופן עצמאי, הרי שהאפשרות של השכרת טנדר להובלה הקרובה בהחלט אידיאלית עבורכם. בחברות ההשכרה המובילות תוכלו למצוא כמעט כל סוג טנדר שתרצו בהתאם לצרכים, כאשר המחיר שיגבה מכם יהיה נמוך עד עשרות אחוזים מהמחיר שלוקחת חברת הובלה מקצועית. מבחינת תפעול הרכב הרי שהרישיון הפרטי שלכם מקנה לכם את היכולת לנהוג על רכבים במשקל של עד 3.5 טון, ובנוסף גם לצרף אליו נגרר באמצעות וו גרירה ייעודי. כך שלמעשה אתם לא מוגבלים בשום צורה ואין שום צורך להשכיר רכב מסורבל וגדול מידי למידותכם ובוודאי שלא משאית.

האפשרות של השכרת טנדר להובלה מוצעת בחבילות של יום אחד בלבד או בחבילות של מספר ימים, כאשר בכל מקרה רצוי לבחור מראש בחברת השכרה שומרת שבת שלא גובה דמי השכרה עבור שבתות וחגים, דבר שיחסוך לכם אפילו עוד יותר במחיר. כיום אף ניתן למצוא חברות השכרה שלא דורשות פיקדון עבור השכרת הטנדר. ככה שהרווח כולו שלכם.

Written by GoArticle

Leave A Reply

דילוג לתוכן