גריל ואורחים: להתאים את האירוע למשתתפים

אמנם טולסטוי לא אמר את זה אבל אפשר לשאוב מדבריו השראה: כל הארוחות האומללות שונות זו מזו, אבל גם ארוחות מאושרות שונות זו מזו באופן מוחלט. אם אתם מהמארחים ואתם מתכננים להזמין אורחים אליכם לחצר או לגינה לארוחה של בשר על האש כדאי לכם להכין את הארוחה בהתאם לאורחים שלכם.

ארוחות שונות מיועדות לאורחים מסוגים שונים – בשורות הבאות נסמן בקצרה את הסוגים השונים של אירועים ביתיים – התאימו את האירוע שלכם לאורחים שלכם ותקבלו אירוע מוצלח מסביב למטבח הגינה שלכם. זכרו שבניית מטבח גינה או גריל מכל סוג שהוא בחצר – גריל בנוי, גריל אבן, גריל פחמים, גריל ארגנטינאי או כל סוג אחר – איננה ערובה מספקת להצלחת האירוע והארוחה שאליה אתם מזמינים את האורחים שלכם.

סוגים של ארוחות:

משפחתי קטן: המשפחה המצומצמת – הורים וילדים. אמנם נדמה שזה אירוע שגרתי אבל אם מוציאם את הארוחה לגינה ומכינים אותה מסביב לגריל מדובר בשבירת שגרה מהנה.

משפחתי גדול: אל הורים והילדים מצטרפים דודים ודודות, סבים וסבתות ושאר קרובים-קרובים. האינטימיות שונה לחלוטין ומתחים משפחתיים עלולים לצוץ האוכל צריך להתאים לטעמים שונים ולנטרל את המתחים המשפחתיים.

חברים קרובים: מסביב לגריל עם בירות או יין באווירה אינטימית וקלילה – אם אתם חברים טובים, האוכל פחות חושב ואפשר להסתכן ולנסות דברים חדשים.

מכרים: פחות מחברים אבל עדיין יש היכרות שמקילה על טעויות וכישלונות. עם זאת אתם עומדים למבחן כיוון שיש לכם אורחים ששופטים אתכם ולא על בסיס חברות עמוקה. החליטו מראש אם אתם רוצים להרשים או ללכת על בטוח.

חברים מהעבודה: צריך לפרוק את המתח המצטבר בעבודה וכאי ללכת על אוכל משמח ורגוע שיוציא אתכם ממערכת היחסים המשרדית/עבודתית. אל תיקחו יותר מדי סיכונים ונסו ליצור אווירה נוחה כדי למנוע מתחים מהעבודה להשפיע על האירוע.

אתה הבוס: הראה לכפופים שלך שאתה נדיב באמצעות הרבה אוכל. חושב ליצור אווירה חיובית שתנטרל קצת את ההיררכיה אבל לא לשבור את הגבולות יותר מדי – זה עלול להשאיר משקעים שיפגעו במעמד שלך אל מול הכפופים לך.

הבוס בא לאכול: הזדמנות להרוויח נקודות וחשוב לדאוג למסגרת שבה אנחנו נראה טוב בפניו. לנסות לשבור את המרחק בינינו לבין הבוס ולקוות שהאירוע מסביב לגריל יגרום לנו להרוויח נקודות אצלו. לא להגזים בקרבה אם אנחנו לא בטוחים שזה מה שהבוס רוצה.

ארוחה עסקית: עם משקיעים פוטנציאליים או שותפים למיזם – ארוחה מסביב לבשר על האש צריכה להשיג שתי מטרות: להרשים אותם כך שידעו שאנחנו שותפים ראויים ושווים; ליצור אווירה נוחה שעליה נבסס שותפות עסקית מוצלחת.

ארוחה המונית: הרבה אורחים הם הרבה טעמים – צריך לדאוג למגוון גדול של מנות, למגוון גדול של אפשרויות ולגמישות גדולה בהכנה, בהגשה ובאירוח כולו.

חגיגה משפחתית: תורה שלמה בפני עצמה שדורשת משאבים והשקעה גדולה. אלא אם כן יש לכם משפחה נהדרת שפשוט באה ונהנית איתכם ולא מחפשת אירוע מיוחד וייחודי אלא פשוט רגע משפחתי מוצלח.

***

מוגש בחסות איסמור – איסמור מובילה בארץ בתחום שיווק מוצרי האיכות לבית ולחצר מוצרים אלה כוללים, בין היתר דשא סינטטי, ג'קוזי (ספא), סאונות, ברביקיו בנוי, מתקני שעשועים לילדים, בקתות עץ, מחסני עץ ועוד.

Written by נמרוד

Leave A Reply

דילוג לתוכן