גן אירועים: טיפים לכלה שרוצה להיראות צעירה יותר

פעם היה מקובל להתחתן מעט אחרי גיל 20. היום, בגלל העובדה שנשים רבות כבר לא רואות בחתונה, בעל וילדים את מטרת קיומן על פני כדור הארץ, הגבולות נמתחו. יותר נפוץ לראות נשים שחצו כבר מזמן את ה-30, פוסעות תחת החופה של גן אירועים בשרון. עם זאת, חשוב לזכור שכלה מעל גיל 30 שונה מכלה בת 20 וקצת, שעור הפנים שלה מתוח ורענן, נקי מקמטוטים למיניהם והגזרה שלה דקיקה ומוצקה (מה לעשות, אבל המטבוליזם של חילוף החומרים נהיה איטי עם השנים).

אם גם אתן מתחתנות בעשור יחסית מתקדם לחייכן, הנה כמה טיפים כיצד להיראות רעננות, צעירות  ויפהפיות ביום החשוב ביותר בחייכן:

להיזהר מהמראה ה"דודתי" – תספורת אסופה למעלה בקפידה היא ללא ספק יפהפייה ומאוד מחמיאה לנשים בעלות צוואר דק וארוך. היא גם מתאימה מאוד לקונספט המעודן של גני אירועים בשרון. עם זאת, למרבה הצער, יש בה גם משהו מבגר מאוד. אם את רוצה להיראות צעירה יותר, שיער פזור ומשוחרר, שנופל ברוך על כתפייך, יעשה את העבודה. אם את בכל זאת נורא מתעקשת לאסוף את השיער, חשוב שתלכי על תסרוקת צעירה ואסופה ברישול, לא תספורת מהודקת ו"דודתית", כזו שאפילו שערה סוררת אחת לא יוצאת ממנה, חס ושלום.

בעדינות עם האיפור – יתכן שאת חובבת איפור כבד ודרמטי – מייק אפ כבד, צלליות כהות ודומיננטיות, סומק מודגש ואודם בולט. אך בערב חתונתך, מאוד כדאי להיזהר עם האיפור ולא ללכת על מראה מוגזם וכבד מידי. מה לעשות, אבל איפור כבד ומודגש מדי בהחלט יכול לבגר. אנו לא אומרים שאת צריכה ללכת על מראה נטורל-ערום, רק לשמור על איזון.

להתראות, בלונד פלטינה ושיזוף – אולי את רגילה לבלות שעות רבות מזמנך במיטות שיזוף תוך השגת גוון העור המושלם. חלק ניכר מזמנך מוקדש גם לבילוי במספרות, שם את מקפידה לצבוע את השורשים הסוררים בבלונד פלטינה בהיר וזוהר סטייל מרילין מונרו.

אבל לפעמים, בלונד פלטינה זועק וצעקני ושיזוף ברזילאי מוגזם מדי (במיוחד בחורף, שבו הוא נראה פשוט מגוחך ולא טבעי) רק יגרמו לך להיראות כאילו את משתדלת יותר מדי להיפטר מהשנים העודפות. עדיף ללכת על המראה הטבעי או לפחות לעדן קצת את הבלונד ואת השיזוף הברזילאי.

בזהירות עם האביזרים – הנעליים שלך, השרשרת, העגילים, הצמיד, זר הפרחים – הכל צריך להיות מעודן ובטוב טעם. במקום להפציץ עם אביזרים שרק יגנבו את תשומת הלב ממך, הנסיכה של גן אירועים, לכי על קו קלאסי ונאה.

מוגש בחסות גן אירועים ערוגות בושם – אירועים בניחוח אחר.

Written by נמרוד

Leave A Reply

דילוג לתוכן