גן אירועים: האם כדאי לבחור במיקום מרוחק?

עומדים להתחתן ומחפשים גן אירועים? גני אירועים בשרון נחשבים למקומות מושלמים לחתונות. הם מרכזיים, נגישים ונהנים מתדמית יוקרתית ואנינת טעם במיוחד (שבזכותה יתכן שתקבלו צ'קים נדיבים במיוחד מהאורחים).

מצד שני, הביקוש הרב של גני אירועים בשרון בהחלט משתקף במחירי המנות, במיוחד בעונת קיץ. במידה והתקציב שלכם מצומצם למדי, אתם בוודאי מתלבטים אם לוותר על החלום של גן אירועים בשרון ולהתחיל לחפש גן אירועים מרוחק שמציע מחירים נמוכים ואטרקטיביים בהרבה. ריכזנו כמה יתרונות (ובהמשך, נפרט גם חסרונות) לבחירת גן אירועים מרוחק:

יתרונות:
מחירים אטרקטיביים – תגלו במהירות, כי גני אירועים מרוחקים מאזור המרכז מציעים מחירי מנות אטרקטיביים ונמוכים בהרבה מגנים במרכז. זה נהדר, מכיוון שרוב האורחים מביאים לא פחות מ-250 ₪ לאדם. כך אתם הופכים את החתונה שלכם להרבה יותר רווחית ומשתלמת.

לאחר שהחתונה תסתיים ותחזירו את חובכם  אל גן אירועים ולספקים, יש סיכוי שיישאר לכם גם עודף שיספיק לחופשה קטנה, רכישת סלון חדש וכו'. בהחלט הרבה יותר נחמד להתחיל את חייכם המשותפים עם עודף קטן בכיס מאשר בהחזרת חובות והלוואות מעיקות לגן אירועים "פלצני" באזור השרון/המרכז, שגבה מכם 400 שקל למנה.

יותר אופציות – כשאינכם צריכים לשלם מחיר שערורייתי למנה, אתם יכולים להתפנק ולשדרג את החתונה שלכם איך שאתם רוצים. לדוגמה, לבחור הרכב מוסיקלי לקבלת הפנים, להזמין בר אלכוהולי מפנק במיוחד וכו'.

יותר גמישות – גני אירועים במקומות מרוחקים יתגמשו איתכם לא רק על מחירי המנות, אלא גם על תאריך החתונה. גם אם אתם לחוצים בתקציב, עדיין תוכלו להתחתן בקיץ, ביום חמישי, בדיוק כמו שאתם רוצים.

חסרונות לבחירת גן אירועים מרוחק:
בעיית נגישות – בניגוד אל גן אירועים בשרון, גן אירועים במיקום מרוחק מציב בעיות נגישות קשות לאורחים. יהיה להם קשה להגיע למקום שבחרתם. מצפה להם נסיעה ארוכה וקשה בפקקים והם יגיעו עצבניים ומותשים.

הנסיעה המייגעת הזאת תגרום להם להרגיש שאתם גוררים אותם לאיזה "חור" ולא למקום "נורמלי" כמו גן אירועים בשרון או במרכז.

רושם רע – כשאתם מזמינים את האורחים אל גן אירועים מרוחק בסוף העולם, הם יכולים להסיק שמדובר בחתונת רווח על חשבונם. לא משנה כמה תשקיעו בחתונה שלכם ותפנקו את האורחים על ימין ועל שמאל, היא לעולם לא תראה להם יוקרתית כמו חתונה של גן אירועים בשרון.

יותר היעדרויות – דבר נוסף שחשוב לקחת בחשבון, הוא שיש סיכוי שהרבה אורחים לא יגיעו בגלל המיקום המרוחק שבחרתם. הם ימציאו תירוצים שונים ושונים כדי להתחמק מהמטלה המעיקה – לנסוע לסוף העולם שמאלה.

צ'קים נמוכים – אורחים רבים גם עלולים להתחיל לחשב את עלות הדלק ולהוריד אותה מהצ'ק.

***

מוגש בחסות גן אירועים ערוגות בושם – אירועים בניחוח אחר.

Written by נמרוד

Leave A Reply

דילוג לתוכן