אדריכל: כיצד להביא שמחה לבית באמצעות פנג שווי

כיום, פנג שווי משמשת אדריכלים רבים. למרות זאת, היא לא נחשבת לעיצוב גבוה ומתנשא, ממש לא. אנשים רבים אימצו אותה אל ביתם. מדובר בתרפיה יעילה. אתם עובדים על הבית, אך למעשה, אתם מרפאים את חייכם. סילוק הכאב, הצער, הדיכאון – כל הרגשות השליליים שאגרתם במהלך השנים.

ישבנו לשיחה עם אדריכל, שהוקסם ע"י תורת הפנג שווי. הוא סיפר לנו כמה דברים מעניינים עליה:
פנג שווי אומרת שהכל למעשה הוא אנרגיה. גם אנחנו אנרגיה מפני שאנחנו מתמזגים עם כל דבר מסביבנו. לכן, חשוב לעצב בית שיש בו אנרגיה טובה וחיובית. העיקרון המנחה של תורה זו הוא, שאם תשהו בבית עם אנרגיות חיוביות, גם אתם תושפעו מכך ותהפכו לשמחים ובריאים יותר – נפשית ופיזית.

אותו ארכיטקט מספר, כי אנשים רבים מרימים גבה כשהם שומעים על התורה הזו. אך מצד שני, האם שמתם לב כיצד אנשים שמחים מביאים לחדר אור וחיוניות, כאשר הם נכנסים פנימה? האם הבחנתם פעם, כי כאשר אתם מסתובבים בחברת אנשים מסוימים, אתם הופכים לאופטימיים. האנרגיות שלכם מתערבבות באנרגיות של כל מי שמקיף אתכם – אנשים, צמחיה, בעלי חיים, בניינים ועוד.

אדריכל מספר, כי כאשר הוא מעצב בית, הוא למעשה מנסה ליצור את החבר הטוב ביותר לאדם – ביתו ומבצרו. אז איך מתחילים?

אדריכלים הדוגלים בתורה זו מציעים כי "תתחבר" לביתך, כפי שהיית מתחבר לאדם. שאל, הקשב בעיון. הסתכל בביתך. אילו אזורים בו מוזנחים ולא נראים טוב? גורמים לך להתרחק מהם? בדיוק כפי שהכאב בגוף האדם עוצר את זרימת הדם, אותו דבר קורה לביתך. שים לב, כל חלק מביתך, למעשה מקושר לחלק כלשהוא בחייך. זרימה לקויה של פנג שווי בחלק כלשהוא בביתך, תשתקף ישירות באנרגיות דועכות ובחסמים בתחומים שונים בחייך.

יתכן שאין לך כוח להתמודד כרגע עם האזורים המוזנחים של ביתך. זו יכולה להיות הפינה מתחת לכיור, המחסן המבולגן, הכניסה המאובקת לבית. לא משנה מהי הסיבה – קבל אותה. קח דף ועט ותרשום 5-6 צעדים, כדי להפוך את הפינה המוזנחת ליפהפייה. הפעם, נסה להתנתק רגשית. התייחס למטלה בצורה מקצועית ועניינית, פשוט כמו אל פרויקט שאתה מנהל במשרד.

כאשר רגשות דחייה עזים יעלו את פני השטח, פשוט עצור אותם. אל תיתן להם להטביע אותך בחוסר עשייה. עליך לעשות את המטלה שלך כדי לרפא את ביתך, וע"י כך, את תחומי חייך הפגועים.

תורת הפנג שווי היא עולם ומלואו, אשר מרתק אדריכלים מכל התחומים ומכל הסוגים. הם משתמשים בעצות אלו כדי ליצור חללים יפהפיים, אשר ממגנטים אנרגיות חיוביות ללקוחותיהם.

Written by נמרוד

Leave A Reply

דילוג לתוכן