קטגוריות
מה חדש תוכנה

מערכת ניהול לידים – בשביל מה זה טוב?

כל בית עסק העוסק בשיווק, פרסום ומתן שירות ללקוחות ולא משנה באיזה תחום, זקוק למערכת ניהול לידים. באמצעות השימוש במערכת זו תוכל גם אתה, בעל העסק, לשמור על קשר על הלקוחות הקיימים שלך ולהגדיל משמעותית את מעגל הלקוחות החדשים.

מהי מערכת ניהול לידים

מערכת לניהול לידים היא מערכת מתקדמת המכילה אפשרויות רבות ומגוונות לטיפול בלקוחות פוטנציאלים ובמתעניינים חדשים. ישנו הבדל עצום בין עסקים העושים שימוש במערכת מסוג זה לבין עסקים שעובדים בשיטות הישנות והמסורבלות. כמובן שהעבודה עם המערכת מקלה ומייעלת את העבודה באופן ניכר שבא לידי ביטוי בהעלאת אחוזי ההצלחה של העסק ושל הכנסותיו.

לידים לעסק שלך

ראשית נזכיר ונגדיר מהו "ליד" (Lead). ליד הוא, למעשה, פנייה של לקוח חדש שמתעניין בשירותי העסק שלך. מדובר בהפניה של פרטי הלקוח שהוזנו על ידו היישר אל מערכת שירות הלקוחות של בית העסק. הליד מכיל מספר פרטים קבועים מראש אותם התבקש הלקוח להזין. בדרך כלל הפרטים יכללו את שמו של המתעניין ואת מספר הטלפון שלו, ומומלץ להשאיר שדה למילוי כתובת הדואר האלקטרוני שלו, לשם שמירה על קשר עתידי באמצעות דיוור אלקטרוני. היום מרבית העסקים מעדיפים לפרסם את עצמם דרך פייסבוק ורשתות חברתיות אחרות, והמתעניינים משאירים את פרטיהם בדפי נחיתה יעודיים.

טיפול הולם בכל לקוח

באמצעות מערכת ניהול לידים תוכל להיות בטוח שלא תפספס אף ליד, כלומר תנצל כל הזדמנות ליצירת לקוח חדש והגדלת מאגר הלקוחות המרוצים שלך. המטרה שלך, כבעל העסק, היא להפוך כל מתעניין ללקוח מרוצה, כלומר להמיר כל ליד ללקוח מן המניין. המערכת שמנהלת את הלידים פועלת באופן כזה שכל ליד שמגיע לבית העסק שלך, ולא משנה מאיזה מקור הוא הגיע, נכנס היישר למערכת הנתונים של מערכת ניהול הלידים ומופיעה על המסך בזמן אמת, כך שתוכל ליצור עמו קשר כל עוד הוא "חם", זאת אומרת כמה שיותר קרוב למועד הזנת הפרטים שלו והתעניינותו בשירות.

להצליח ובגדול

בעלי עסקים רבים משתמשים במערכת המבוקשת בהצלחה רבה והשימוש במערכת ניהול לידים מומלץ לכל עסק העוסק במתן שירות ללקוחות ומעוניין לייעל את תהליכי קליטת הלידים והטיפול בהם. לא משנה באילו מקורות פרסום העסק שלך משתמש על מנת לייצר לידים חדשים, מה שחשוב הוא שכל ליד יגיע אליך במהירות ובצורה ברורה, כך שהמתעניין יקבל טיפול מהיר ויעיל.

כתיבת תגובה