קטגוריות
קידום אתרים

קידום אתרים בגוגל: הדרך והמטרה

קידום בגוגל נועד למטרה מסוימת. מי שחושב שהדרך חשובה מהמטרה כדי שימשיך לקרוא. מהי הפרסומת הטובה ביותר לחברה שמציעה שירותי קידום בגוגל? להיות במקום הכי גבוה בדף התוצאות, לא? תשמעו את הסיפור הבא: חברה אחת שמציעה שירותי קידום בגוגל, נקרא לה "קידום בגוגל לנצח" כדי לשמור על האנונימיות שלה, התפצלה יום אחד, עקב סכסוך בין השותפים, לשתי חברות. החברה החדשה קראה לעצמה "קידום בגוגל לעולם." מהר מאוד החלה להתפתח תחרות קשה בין החברות על לקוחות בתחום של קידום בגוגל.

אבל תחרות זו הייתה קטנה לעומת התחרות האמיתית בין שתי חברות קידום בגוגל אלו. הייתה זו התחרות על המקום הגבוה ביותר בדף התוצאות. כל אחת מהחברות השתמשה בכול הידע שהיה לה בתחום הקידום בגוגל, הן אפילו שכרו חברות אחרות של קידום בגוגל. מהר מאוד הן גם נפטרו מכול הלקוחות שהיו זקוקים לשירותי קידום בגוגל כיוון שהם ריכזו את כל המאמצים של קידום בגוגל על עצמן. ייתכן ואחת מהן הייתה מוכיחה שהיא יותר טובה בתחום הקידום בגוגל, אבל לעולם לא נודע. רגע לפני שחברת "קידום בגוגל לנצח" זכתה בניצחון (או שמא הייתה זו "קידום בגוגל לעולם" שעמדה לנצח, מי זוכר?) התמוטטו שתי החברות לשירותי קידום בגוגל ופשטו את הרגל. קצת קשה לנהל תזרים מזומנים בלי לקוחות.

החברות הללו ששכחו למה צריך קידום בגוגל הן ההוכחה לכך שצריך לזכור את המטרה. מומחי ניו אייג' וקואוצ'ינג שיגידו לכם שהדרך חשובה מהמטרה כנראה שמעולם לא הכירו את העולם של קידום בגוגל. קידום בגוגל לא נועד לזכות במקום הראשון בתחרות של קידום בגוגל. קידום בגוגל נועד לעודד מכירות ולשפר את השיווק של המוצר. זהו מוסר ההשכל מהסיפור: הדרך חשובה רק במידה שהיא מובילה אל המטרה; קידום בגוגל זה חשוב בתנאי שהוא תורם לקידום המוצר והעסק.

ודרך אגב, כל קשר בין הסיפור לאנשים במציאות, מקרי בהחלט.

כתיבת תגובה