גני אירועים: למה כדאי להשקיע בצילומי חתונה

בשעה טובה, החלטתם להתחתן, אחרי לא מעט שנים ביחד. תכינו את עצמכם נפשית: אתם נכנסים לתוך מרתון של ריצות, משימות ומטלות. השעון מתקתק. יש כל כך הרבה דברים שאתם צריכים לתכנן, כאשר בראש ובראשונה, הדבר החשוב ביותר הוא לבחור גן אירועים בשרון .

לאחר שתעשו סבב גני אירועים בשרון ותמצאו את המקום המושלם, תתבקשו לבחור תאריך מתאים. התאריך שלכם ישפיע על אופייה של החתונה כולה. חתונת חורף שונה לחלוטין מחתונת קיץ. לעיתים, הנסיבות (תקציב צנוע) יכתיבו לכם להתחתן בחורף.

בשלב מסוים ובעיצומן של ההכנות, תבינו כי עליכם לבחור צלם. לרוע המזל, זוגות רבים נזכרים בנושא של צלם רק לאחר ששפכו לא מעט כסף על נושאים אחרים. הם מגלים, כי נשאר להם תקציב זעום לצלם, שהוא למעשה אחד הגורמים החשובים ביותר בכל האירוע.

בעוד שכולם מסכימים כי צריך להשקיע ולבחור גן אירועים בשרון יוקרתי, איכותי, עם אוכל מצוין ואווירה נעימה, הדעות אודות השקעה בצלם – שנויות במחלוקת. אנשים רבים יטיפו לכם כי צלם הוא בזבוז זמן וכי התמונות שלכם, בסופו של דבר, יטמנו באלבום כבד על איזה מדף נשכח ויעלו אבק.

למעשה, אין דבר רחוק יותר מהאמת. אנחנו חיים בעולם דיגיטלי, עולם של שיתוף תמונות, בפייסבוק ובאינטסגרם. בנוסף בואו לא נשכח, כי יש היום אלבומים דיגיטאליים קלי משקל, שאפשר לשאת אותם בתיק – אפשר לשכוח מאלבומים מיושנים ובלויים.

לאחר שהבהרנו נקודה זו – בואו נחזור לצלם. היום יש שפע מטורף של צלמים. צלמים ישמחו לספר לכם בגאווה על ציוד צילום מתוחכם ומשוכלל, מצלמות דיגיטליות עם עדשות בעשרות אלפי שקלים, שיכולות לצלם באיכות גבוהה ומרשימה. אך בינינו, צלם טוב נמדד בהרבה יותר מאשר הציוד שהוא מחזיק.

צלם מיומן ומקצועי ידע להסתובב ברחבי גן אירועים, להשרות תחושה נוחה  על האורחים ולצלם אותם כשהם נינוחים וטבעיים. אין זה מקרי, שלצלמים יש יחסי אנוש טובים כל כך. הם יודעים היטב, כי הסוד לתמונות יפות הוא בכימיה עם המצולמים. אם לצלם אין יחסי אנוש והוא לא מסוגל לגרום לאנשים לחוש בנוח – התמונות יצאו איומות וסתמיות. בכלל לא תרצו לחלוק אותן עם משפחתכם וחבריכם.

מאחר שחלק ניכר והתקציב שלכם ילך על גן אירועים, בר אלכוהול מושקע ועיצוב מרשים, סביר להניח שתתפתו לקחת צלם זול. כמובן שאי אפשר להאשים אתכם אם תעשו זאת, בימים אלו של עלות מחיה יקרה. מאידך, המחיר לא צריך להיות הפקטור היחיד לבחירת צלם. חשוב שתראו את עבודותיו של הצלם ותתרשמו מהן. אם לצלם אין עבודות ממשיות להראות לכם, סימן שהניסיון שלו דל מידי ואולי כדאי לשקול לשכור צלם מנוסה יותר. בהצלחה!

נכתב בשיתוף עם: ערוגות בושם, גן אירועים

Written by נמרוד

Leave A Reply

דילוג לתוכן