גן אירועים: אנשים שעומדים להוציא אותך (הכלה) מהכלים

תכנון חתונה הוא תהליך שמלווה בהמון לחץ, ריצות, ועצבים. את וחברך תיאלצו לעשות סבב גני אירועים בשרון, לחפש ספקים, לפתוח תיק ברבנות, לחפש שמלה ועוד אינספור משימות. לאחר שתבחרו סוף סוף גן אירועים בשרון, תיפטרו אמנם ממשימה אחת, אך רבות וחדשות יצוצו במקומה: בחירת עיצוב לחופה, עיצוב שולחנות, אלכוהול, קייטרינג וכו'…

בתקופת ההכנות לחתונה את עלולה להיות רגישה במיוחד ולהתלקח במהירות. הנה דוגמאות לאנשים, שעלולים להוציא אותך מהכלים, אפילו אם בחרת גן אירועים בשרון מיוחד ויחיד במינו:

החתן המיועד: בעלך העתידי ממש אינו משתף פעולה בתכנון החתונה. נראה, שהוא חושב כי תפקידו בארגון החתונה הסתיים לאחר שהוא הציע לך נישואין. את זו שתתרוצצי ממקום למקום כמו שפן מבוהל ותרימי את האירוע, בזמן שהוא ישב בכייף וברוגע, מהופנט מול ערוץ הספורט.

חוסר המוטיבציה שלו משגע אותך. עליך לגרור אותו בכוח לכל מקום, לסבב גני אירועים, לפגישות עם צלמים, תקליטנים. לכל פגישה הוא מגיע עם אותו מבט מיוסר ואומלל, חוסר חשק מופגן ופרצוף שאומר "מתי הפגישה הזאת כבר תיגמר ואני אוכל לחזור לערוץ הספורט שלי?".

הפיצוץ קורה כמה ימים לפני החתונה, כשאת מגלה שחברך האדיש הופך לנלהב וחדור מוטיבציה –  כשמדובר במסיבת הרווקים שלו! הוא מתכנן את מסיבת הרווקים ביד רמה כאילו הוא אירית רחמים: בוחר בקפידה מקום, חשפנית, קונה אלכוהול, מארגן כיבוד ועוד. את מתפוצצת מעצבים, שכן נראה שהמחשבה על ערב חברים עם צחוקים, אלכוהול ובחורות חשופות חזה מרגשת אותו הרבה יותר מערב החתונה הגדול!..

הבוס שלך: כמה שבועות לפני החתונה העצבים שלך גועשים. את מאוד רגישה ופורצת בהתקפי זעם ו/או בכי בלתי נשלטים. כולם תופסים ממך מרחק, אפילו הבוס המפחיד והמאיים שלך נבהל להתקרב אליך ובורח לקצה השני של המשרד. בסופו של דבר כל המשרד נושם באנחת רווחה שנשמעת עד יפן, כשאת מחליטה לקחת שבוע חופש לפני החתונה.

החמה שלך: יתכן שבורכת בחמה מקסימה וזורמת, שמעניקה לך ולבעלך יד חופשית בארגון החתונה. למרבה הצער, במקרים רבים ההפך הוא הנכון. החמה בטוחה שזו החתונה שלה. היא עוטה על עצמה פרצוף תמים וחביב, אך את יודעת מה מסתתר מתחת – ניסיונות שתלטניים וחתרניים להתערב בכל פסיק ופסיק בחתונה שלך. הכל! החל מרשימת המוזמנים, צבע המפיות שעל השולחן ועד הקינוח שיוגש בסוף הערב. את מותשת, שכן עלייך להדוף אותה ללא הפסקה.

אמא שלך: מהצד השני של המתרס עומדת אמא שלך. היא חושבת שהשמלה שבחרת לא מספיק מרשימה, והאיפור שאת מתכננת? ממש מחוויר אותך. והתסרוקת עם השיער הפזור?היא רק תעשה לך פנים עוד יותר עגולות ושמנות.

אשת הרב, שמעבירה לך שיעורי כלה – אם את בחורה חילונית, את עלולה להתעצבן משיעורי הדרכת כלות, שנראה נפלו עליך בזמן הכי לא מתאים. כשאת בשיא ההכנות והריצות אל גן אירועים את נאלצת להיגרר לפגישות ארוכות ומייגעות, שבהן תלמדי כיצד לשמור נידה במשך שבע ימים, אילו בדים סופגים עליך לקנות כדי לבדוק דימום, היכן קונים בדים אלו ועוד שלל טיפים שימושיים לחיים נישואין כשרים.

מוגש בחסות גן אירועים ערוגות בושם – אירועים בניחוח אחר.

Written by נמרוד

Leave A Reply

דילוג לתוכן